Students' projects as home assignment.

Natalia Kovalska, Nadia Prisyazhnyuk

Abstract


The article deals with some peculiarities of home assignment in foreign language learning in the form of students‘ projects which gives more autonomy to students.


Keywords


home assignment; motivation; self-assessment; autonomy; project

GOST Style Citations


1. Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології / І. М. Дичківська. – Київ.: Академвидав, 2004. – 352 с.

2. Spolsky B. Anniversary article: Language motivation revisited // Applied Linguistcs. – 2000 - № 21 (2). – P. 157-169.

3. Kovalska N. Using video in the classroom: authentic and student-centered activity / N. Kovalska, N. Prisyazhnyuk // Вісник НТУУ «КПІ». Сер. Філософія. Психологія. Педагогіка: зб. наук. праць. – Київ, 2010. –№ 2 (29). – С. 152-158.

4. Kovalska N .Self-directed projects / N.Kovalska, N.Prisyazhnyuk // Матеріали IV міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні тенденції викладання іноземних мов у вищій школі: технології навчання». - 2012 р . – К.:НТУУ «КПІ». - С. 67-70.

5. Крючков Г. Болонський процес як гармонізація Європейської системи вищої освіти // Іноземні мови в навчальних закладах / Педагогічна преса. – Київ, 2004. – №1.С.4-8.



Refbacks

  • There are currently no refbacks.


Copyright (c) 2015 Journal of the National Technical University of Ukraine “KPI”: Philology and Educational Studies

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

ISSN 2410-8278 (Online), ISSN 2307-1591 (Print)